Кожне п’яте питання стосувалося сфери комунального господарства, кожне восьме – соцзахисту.
В першому випадку переважали зауваження на неякісні послуги електро- та водопостачання. Також були заяви щодо нарахування заборгованості за компослуги. Разом 26 повідомлень.
У соціальній сфері висловлювалися прохання про надання грошової підтримки для вирішення різноманітних життєвих проблем.
Крім цього, зафіксовано звернення зі сфери освіти та з питань декомунізації – більше 20 заяв.
Більша активність спостерігалася від жителів Полтавської, Кременчуцької та Миргородської громад. Зокрема, кожне третє звернення – з обласного центру.
Із 135 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 60 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.