Кожне шосте порушене питання стосувалося сфери соціального захисту, кожне восьме – комунального господарства.
В першому випадку переважали запити на отримання матеріальної допомоги. Також, фіксувалися заяви щодо надання певного соціального статусу. Разом 15 повідомлень.
У сфері ЖКГ заявники висловлювали невдоволення якістю комунальних послуг.
Крім цього, зафіксовано звернення зі сфери благоустрою, освіти та охорони здоров’я – близько 15 заяв.
Більша активність спостерігалася від жителів Полтавської, Кременчуцької і Терешківської громад. Зокрема, кожне четверте звернення – з обласного центру.
Із 88 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 90 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено. Зафіксовано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.