Лекцію провела докторка філософії, професорка кафедри розвитку освітніх галузей Полтавської академії неперервної освіти Марина Єщенко, яка наголосила на важливості проведення таких заходів.
«Наше завдання сьогодні – не «вчити з нуля», а вдосконалювати й розвивати вже сформовані професійні компетентності. Для мене надзвичайно важливо створити комфортну, безпечну атмосферу, де кожен може вільно долучатися до обговорень. Говоримо про професійну етику й діловий етикет через практику, особисті та командні цінності, ефективну й екологічну комунікацію, імідж і репутацію державного службовця», – сказала лекторка.
Акцент курсу спрямували на цінності та принципи державної служби, правила службової поведінки, моральні норми, традиції та професійні стандарти. Серед тем навчання також культура ділового спілкування, етикет, зовнішній вигляд і дрескод як складові довіри до державних інституцій.
Навчання проходило в інтерактивному форматі: учасники працювали в групах, виконували практичні вправи, зокрема з визначення особистісних якостей та ціннісних орієнтирів, що впливають на щоденну професійну діяльність.
Таїсія Мельницька зауважила, що такі практики допомагають не лише вдосконалювати професійні навички держслужбовців, а й дають можливість працювати в команді.
«Дуже важливо не стояти на місці, а постійно розвиватися, навчатися, вдосконалювати власні навички – як особисті, так і командні. Все це допомагає формувати спільне розуміння відповідальності, гідності та поваги у щоденній роботі з людьми. Дякую за цікавий досвід», – зазначила керівник апарату.
Навчання1
Держслужбовці
Тренінг (3) (2)
Професійна Етика
Підпишіться, щоб отримувати листи.