Кожне третє порушене питання стосувалося сфери ЖКГ.
Найбільше – зауваження до тривалості застосування ГПВ та частоти їх зміни. Заявники висловлювали нерозуміння причин корегування графіків, принципів вибору черг, яким збільшується чи, навпаки, зменшується час вимкнення послуги .
Нагальними залишаються питання соціальної підтримки жителів Полтавщини, зокрема, щодо надання матеріальної допомоги. Також, фіксувалися окремі проблемні моменти у сферах благоустрою, освіти та охорони здоров’я. Загалом близько 30 звернень.
Більш активними були жителі Полтави – кожний третій дзвінок. Неодноразово фіксувалися звернення з Кременчуцької та Горішньоплавнівської громад.
Із 119 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 120 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне восьме вирішено позитивно. Зареєстровано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.