• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Понад 15 років триває взаємодія Полтавської ОВА з Урядовою гарячою лінією

20 жовтня 2025, 09:49

  • Апарат
Телефон (15)

Понад 15 років триває взаємодія Полтавської ОВА з Урядовою гарячою лінією, яка щоденно концентрує тисячі проблем, з якими звертаються з усіх громад та областей нашої країни.

Жителі Полтавщини також активно використовують можливості та авторитет урядової лінії для вирішення своїх проблемних питань чи впливу на ситуацію, що тривалий час не вирішується.

Сотні тисяч дзвінків щорічно, у тому числі близько 50 тис. із Полтавщини, засвідчують високий рівень довіри до цього простого та доступного засобу комунікації з владою.

З 2012 року опрацювання заяв від Урядової гарячої лінії здійснює Обласний контактний центр. За цей час, з поміж 19 млн. звернень, зареєстрованих на УГЛ, близько 200 тис. – скеровано до Полтавської ОВА. Середній річний показник – більше 10 тис.

Від початку цього року контактним центром опрацьовано близько 4,7 тис. звернень з УГЛ.

Кожне третє питання стосується соціального захисту, кожне четверте – сфери ЖКГ.

Практично кожна друга заява чи скарга надходить від соціально вразливих верств населення: багатодітних родин, пенсіонерів, осіб з інвалідністю та інших громадян, яким встановлено визначені законодавством статуси.

Кожний п’ятий дзвінок – від внутрішньо переміщених осіб, які звертаються з проханнями про вирішення житлових, соціальних, гуманітарних, освітніх та медичних питань.

У 80 відсотках випадків вирішення питань залежить від спроможності громад, активності керівництва та депутатського корпусу на місцях, бажання зрозуміти людські потреби  і проблеми, скерувати свою увагу та ресурси на їх вирішення.

За результатами розгляду кожен заявник отримує письмову відповідь, з якою можна ознайомитися в особистому кабінеті на веб-сайті: https://ukc.gov.ua  Повна інформація про Центр розміщена за посиланням: https://www.ukc.gov.ua/dlya-rozdilu-pro-tsentr/about/

Крім основної лінії, додалися інші спеціалізовані лінії: для осіб з інвалідністю, соціальних питань, енергозабезпечення «СТРУМ», захисту довкілля, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству, безпеки дітей в Інтернеті тощо.

При цьому варто пам’ятати, що спосіб і форма подачі звернення жодним чином не мають впливати на обов’язок органів влади усіх рівнів розглядати заяви і скарги вчасно, вирішувати проблемні питання та  надавати заявникам відповідь і дієву допомогу.

Поділитись

Теги

громади
обласний колцентр
Полтавщина
чат-бот
гаряча лінія

Новина за темою

Комунальні питання є найпоширенішими у зверненнях до обласного контактного центру
20/10/2025
У Львові відбувся Форум цифрових громад: від ідеї до дії
20/10/2025
Володимир Когут провів брифінг для регіональних медіа щодо старту опалювального сезону на Полтавщині
20/10/2025

Останні новини

Більше новин
Володимир Зеленський і Урсула фон дер Ляєн обговорили фінансові можливості для підтримки української енергосистеми Володимир Зеленський і Урсула фон дер Ляєн обговорили фінансові можливості для підтримки української енергосистеми
03/11/2025
Посилення ППО та розширення програми PURL – Президент зустрівся з представниками країн при НАТО
03/11/2025
Україна затвердила міжнародний стандарт безбар’єрного простору
03/11/2025
У Полтаві відбудеться зустріч із пілотами підрозділу ударних БПЛА «Хартії» та перегляд документального фільму
03/11/2025
На Полтавщині завершився черговий етап навчання кухарів закладів освіти області
03/11/2025
Президент привітав воїнів інженерних військ із професійним святом і відзначив їх державними нагородами
03/11/2025
Уряд оновив порядок оформлення відстрочок: подати документи можна в будь-якому ЦНАПі
03/11/2025
Президент відзначив «Хрестом бойових заслуг» двох захисників із тероборони ЗСУ, які 165 діб безперервно перебували на одній із позицій на фронті
03/11/2025
Цифрові комунікації в глобальному просторі: нові можливості для професійного розвитку
03/11/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту