Кожне четверте питання стосувалося сфери ЖКГ, кожне сьоме – соціального захисту.
У першому випадку кожний третій заявник висловлював невдоволення неякісним наданням послуг, насамперед, електропостачання. Ще близько десяти заяв стосувалися ремонту будинків або прибудинкових територій та оплати комунальних послуг.
Соціальна тематика залишається незмінною – кожне третє питання щодо надання матеріальної або гуманітарної підтримки від громад.
Нагальними, також, були питання декомунізації в області, благоустрою та охорони здоров’я – зареєстровано близько 20 відповідних заяв.
Найбільш активними були жителі Полтавської та Кременчуцької громад. Зокрема, кожне третє повідомлення стосувалося обласного центру.
Із 142 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань майже 140 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено. Зафіксовано 4 подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.