Посадові особи та державні службовці облвійськадміністрації, райвійськадміністрацій та окремі категорії працівників підприємств, установ, організацій Полтавської області, які претендують на посади, пов’язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування чи прирівняні до них Законом України «Про запобігання корупції» (Закон), зобов’язані подавати декларацію «кандидата на посаду».
При цьому деякі особи, що подали такі декларації, за фактом жодного разу не призначались на посади, водночас в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр) залишались всі подані ними декларації, оскільки строки їх зберігання та видалення не були визначені.
З метою врегулювання цих обставин розроблено алгоритм, що встановлює строки зберігання таких декларацій в Реєстрі і процедуру їх видалення.
Відтепер, якщо особа подавала до Реєстру виключно декларації „кандидата на посаду”, їх можливо видалити з публічної частини Реєстру за одночасно двох умов:
- якщо особа не виконувала та не виконує функцій держави або місцевого самоврядування або прирівняної до такої діяльності;
- якщо з дати подачі декларації спливло два роки.
Видалення декларацій здійснюється Національним агентством з питань запобігання корупції виключно за заявою особи, яка їх подавала. У заяві зазначаються:
прізвище, ім’я та по батькові (за наявності);
адреса задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування);
реквізити документа, що посвідчує особу;
реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
інформація, що після подання до Реєстру декларації кандидата на посаду заявник не виконував та не виконує зазначених функцій (діяльності).
До заяви обов’язково додається актуальна станом на дату надсилання заяви копія трудової книжки (у разі її наявності).
Слід зазначити, що якщо особа виконувала та/або виконує зазначені вище функції (діяльність), то видалення документів з Реєстру здійснюється на загальних підставах, тобто через п’ять років після припинення виконання особою таких функцій (діяльності). При цьому остання подана такою особою декларація зберігається в Реєстрі безстроково.
Підпишіться, щоб отримувати листи.