• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Інструменти для виправлення помилок в поданих деклараціях публічних службовців

24 березня 2025, 08:32

  • Апарат
Важливо

У Полтавській обласній військовій адміністрації в межах забезпечення взаємодії щодо ефективності, прозорості та доброчесності роботи органів влади зауважили, що під час кампанії з електронного декларування 2025 року можливо використовувати деякі актуальні інструменти із виправлення вже поданих публічними службовцями електронних декларацій.

Декларування доходів і майна – відповідальний процес, який потребує уважності та точності. Однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилки: неправильно зазначити суму чи допустити технічну неточність тощо.

В Єдиному державному реєстрі декларацій (Реєстр декларацій) передбачена можливість виправлення таких помилок. Головне – зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.

Для того щоб внести зміни в подану декларацію:

увійдіть у свій персональний кабінет;

знайдіть подану декларацію – біля неї є кнопка „Подати виправлену декларацію”, яка буде активною 30 днів з моменту подання документа;

натисніть кнопку – система створить чернетку виправленої декларації;

відредагуйте дані;

збережіть зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена;

подайте чернетку виправленої декларації.

Важливо! Виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації.

Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана?

Для цього потрібно:

увійти у персональний електронний кабінет Реєстру декларацій,

перейти у вкладку «Мої повідомлення» - вона знаходиться поруч із „Мої документи” та „Мій профіль”;

створити нове повідомлення та відправити його – у довільній формі опишіть, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися.

Зверніть увагу! Відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію, вказану вами в повідомленні, можуть врахувати під час повної перевірки декларації.     

Видалення декларацій можливе лише через п’ять років після припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування чи іншої діяльності, що передбачає подання декларацій. При цьому чинне законодавство передбачає видалення усіх декларацій, окрім останньої поданої — вона має зберігатись в Реєстрі декларацій безстроково.

Для видалення декларацій з публічної частини Реєстру декларацій після спливу п’ятирічного терміну з дня припинення виконання таких функцій вам необхідно надіслати запит до Національного агентства на електронну пошту [email protected]  або на адресу: бульвар Миколи Міхновського, 28, м. Київ, 01103.

       

Поділитись

Теги

декларування

Новина за темою

В облвійськадміністрації наголосили щодо відмінності між недостовірними і неточними відомостями у декларуванні та визначення необґрунтованості активів публічних службовців
24/03/2025
Подати декларацію відповідності онлайн – сервіс працює через портал «Дія»
24/03/2025
Кампанію декларування 2025 року завершено
24/03/2025

Останні новини

Більше новин
Листопад має принести не менше результатів із партнерами, ніж дав жовтень – звернення Президента Листопад має принести не менше результатів із партнерами, ніж дав жовтень – звернення Президента
05/11/2025
Фундація Олени Зеленської надала гуманітарну допомогу вже понад 600 великим прийомним родинам
05/11/2025
Перша леді Олена Зеленська разом з т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимиром Когутом завітали до матері, яка самотужки виховує дев’ятьох дітей
05/11/2025
Президент прийняв вірчі грамоти від послів Великої Британії, Нової Зеландії, Чилі та Сомалі
05/11/2025
Мобільний зв'язок під час блекаутів: Володимир Когут провів нараду із постачальниками електронних комунікаційних послуг
05/11/2025
Т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимир Когут разом із першою леді Оленою Зеленською відвідали родину, яка виховує семеро дітей
05/11/2025
Від народження до школи: Парламент в цілому прийняв законопроєкт про підвищення «дитячих» виплат
05/11/2025
Президент України та Прем’єр-міністерка Японії обговорили оборонне співробітництво, ППО та допомогу українській енергетиці
05/11/2025
На комісії «Політика героїв та підтримка ЗСУ» обговорили нові ініціативи щодо підтримки захисників і їхніх родин
05/11/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту