Починаючи з жовтня 2024 року органи соціального захисту області є активними учасниками впровадження електронного кейс-менеджменту – цифрової системи Соціального порталу Мінсоцполітики https://soc.gov.ua, через який можливо приймати та опрацьовувати звернення громадян щодо отримання соціальних послуг.
На даному етапі відпрацювання функціоналу системи важливим є забезпечення якісної взаємодії між установами які опрацьовують документи та приймають рішення про надання соцпослуги, тобто органами соцзахисту тергромад, так і самими надавачами соціальних послуг.
«За три місяці активної роботи над порталом ми маємо гарні результати. Зокрема, 500 осіб в області авторизовані для роботи з системо, з яких 165 – мають статус кейс-менеджерів, щодо дозволило опрацювати майже 2 тисяч звернень від реальних отримувачів послуг – зазначила на плановій нараді з тергромадами Директор Департаменту соцзахисту населення ОВА Людмила Корнієнко – Водночас, на жаль, маємо громади, які недопрацьовують практичну частину роботи з порталом. Зрозуміло, що зараз втрачається найцінніший час, коли можна навчитись, технічно відпрацювати всі складні моменти, адже далі ініціатива та робота набере більших обертів і буде складно наздогнати потрібні показники».
Посилити роботу в зазначеному напрямі варто Великосорочинській, Новосанжарській, Омельницькій та Пришибський громадам.
Участь у нараді взяли представники управлінь соціального захисту районних військових адміністрацій, територіальних громад, представники ЦНАПів, центрів надання соціальних послуг, центрів соціальних служб, територіальних центрів соціального обслуговування.
Під час наради наголошено на необхідності запровадження вказаного інструменту, обговорено проблемні питання, які виникають під час роботи із Соц-порталом, надані методичні рекомендації щодо практичної реалізації окремих процесів під час його використання.
Підпишіться, щоб отримувати листи.